depression_terapi_aarhus_godpris_fleksible_tider

Depression kan gennem en terapeutisk samtale i Aarhus afhjælpes, ved at der skabes en udvikling.

Du kan afhjælpe en depression gennem psykoterapi – og der finde ud af hvad der har forårsaget. Hvis din depression skyldes mistrivsel i det sociale så læs mere her om social mistrivsel  >

Du kan sammen med mig som terapeut finde alternative veje til at handle og ændre de vilkår, der har forårsagtet dette. Dernæst finde livsenergi og drømme igen. Motion er også godt for at understøtte at komme ud af depressionen.

Dernæst er antidepressiv medicin med til at skabe forbindelse mellem nerveceller i disse områder af hjernen. Medicin i sig selv kun er symptom behandling, idet det ikke løser det som har forårsaget dette.

depression_terapi_aarhus_god_pris_fleksible_tider

Få terapi i Aarhus eller online

– til en god pris >

Symptomer på depression skyldes ændringer i hjernen. Mennesker, der er deprimerede, har ændrede forbindelser mellem nervecellerne i de dele af hjernen, som har betydning for humøret og hukommelsen.

Depression skyldes ikke en enkelt årsag, men udvikler sig på baggrund af et samspil mellem biologiske, psykologiske og sociale faktorer.

Depression kan være et resultat af:

Fysisk sygdom, fx Parkinsons sygdom, hjerneblødning, hiv og kræft. Medicin, Alkohol og stoffer eller social mistrivsel; familie, venner eller arbejde>

Få en tid i Aarhus

– dag, aften og weekend

Følgende faktorer kan øge en persons risiko for at udvikle en depression:

Depression kan gennem en terapeutisksamtale i Aarhus afhjælpes ved at der skabes en udvikling.

Du kan afhjælpe en depression gennem psykoterapi – og der finde ud af hvad der har forårsaget. Hvis din depression skyldes mistrivsel i det sociale så læs mere her  >

I depressionsbehandling kigger vi sammen på vigtige yder og (indre stressfaktorer) >  som egne forventninger, negative overbevisninger om dig selv (selvværd)> din omverden og ubearbejdede traumer, læs her >

Jeg søger at skabe en dybe om f.eks.; ubevidste mønstre, der trækker tråde helt tilbage til barndommen. Få den del af hjernen, der producerer dine følelser, til at “overskrive” traumer og afmontere social arv.

Vi kigger nærmere på de hæmmende overbevisninger så depressionsbehandlingen kan gøre en forskel.

aarhus_terapi_depression_kort_ventetid_billig

Få en tid til psykoterapi

– indenfor 24 timer her >

depression_terapi_aarhus_billig_fleksible_tider

Få en tid i Aarhus eller online

– dag, aften og weekend

I depressionsbehandlingen søger jeg at afhjælpe og fysisk forbedrer:

Dette netop fordi det er også dine overbevisninger der styrer produktionen af hormoner i specielt hypothalamus og produktionen af dine neurotransmittere (hormonerne kommunikerer ud til cellerne via blodbanerne, og neurotransmitterne hjælper nervecellerne med at kommunikere med hinanden).

Rent neurologisk er opgaven netop at bremse produktionen af kortisol og sætte gang i produktionen af de gode lykkestoffer dopamin, serotonin og noradrenalin samt af BDNF, så der igen kan dannes nye neuroner i hippocampus.

Hvor det psykiske netop spiller ind på det fysiske der igen kan blive en ondcirkel. Derfor er det vigtigt at få professionel hjælp til at komme fri af dette og få skabt en sund udvikling der giver mulighed for at få  glæden til at fylde.

Få terapi i Aarhus eller online til en god pris og få en tid med det samme

Forebyg med psykoterapi,- hvis du er almen deprimeret – over noget der har røstet dig.

depression_terapi_aarhus_god_pris_fleksible_tider

aarhus_depression_psykolog_godpris_fleksible_tider